Online prodejce a rozvozce potravin Košík.cz zahajuje expanzi do dalších regionů České republiky. Z hlediska kupní síly a počtu obsloužených obyvatel se tak stává největší rozvozovou službou tohoto typu v ČR. Ke stávajícím lokalitám teď přibudou města Most, Chomutov, Pardubice, Hradec Králové, Brno, Ostrava, Frýdek-Místek, Havířov, Karviná, Bohumín, Přerov, Prostějov a Olomouc. Košík tak obslouží přes 5 500 000 zákazníků, tedy trojnásobek aktuálního stavu.
Košík.cz zahajuje prodej v dalších regionech, stává se tak největším rozvozcem potravin v České republice. Obyvatelé těchto měst mohou od čtvrtka využívat rozvozové služby Košíku stejně jako doposud v Praze a dalších městech Středních, Západních a Východních Čech.
„Rozšíření služby pro co nejvíce lidí bylo dlouhodobým plánem, který se nám podařilo zrealizovat po necelých dvou letech fungování,“ říká Jakub Šulta, CEO Košíku a dodává, že díky nastavené logistické a distribuční strategii je schopen zavážet vybrané oblasti v Čechách ještě v den objednávky. „Nové regiony včetně Moravy nyní zavážíme až druhý den, ale hned jak nám to kapacity a počet objednávek dovolí, přejdeme na same day delivery jako u ostatních regionů,“ dodává.
Rozvoz je přitom pro dodání druhý den zdarma, stejně jako v případě objednávky nad 1000 Kč. V ostatních případech zaplatí zákazníci 45 Kč.
Doprava a doručení zboží probíhá na stejném principu jako doposud, v případě vzdálenějších lokalit Košík využívá cross docků v Brně, Olomouci a Ostravě, kam doručí zboží z centrálního skladu, to odtud putuje přímo k zákazníkovi. „S ohledem na závozovou lokalitu jsme posílili i kapacity řidičů, aktuálně jich zaměstnáváme v Čechách i na Moravě 130, celkový počet zaměstnanců tak vyroste přes 250,“ říká Šulta.
Zájem o službu stoupá celorepublikově, dle průzkumů Košíku je o ni největší zájem v regionu Ostravska. Košík vychází nejen z vlastních dat (zákaznická linka, sociální sítě či vyhledávač zavážených oblastí na webu Košíku), ale i z kvalitativního výzkumu v oblastech, kam expanduje. Tam si teď také mohou zákazníci objednat kromě klasického sortimentu i ty méně tradiční položky, jako jsou například farmářské produkty, mezinárodní potraviny i německé privátní značky.
„Kromě kvalitních potravin, drogerie, dětských potřeb a krmiv pro domácí mazlíčky obohatíme sortiment o další položky ze segmentu elektra, nově nabízíme také hračky, knihy a dárkové balíčky, takže můžeme nabídnout i zboží, které v některých lokalitách není snadno dostupné a kam konkurence nejezdí,“ uzavírá Šulta.
Aktuální denní počet objednávek je cca 850 denně, s rozšířením do dalších lokalit se však počítá s jejich navýšením. Letošní obrat 350 mil Kč tak dle odhadů příští rok předčí třikrát.
Comments( 4 )
Kamila Vojzolová
02 března, 2018
Dobrý den !
Dnes jsem poprvé provedla objednávku přes Košík a v závěru mi bylo sděleno,že k nám Košík nejezdí . Kdo má pravdu ?
ma-ci
02 března, 2018
Dobrý den, dle dostupných informací by do Přerova rozvoz měl fungovat, kde nastala chyba nevíme, zkuste se přímo obrátit na zákaznické oddělení společnosti, určitě s Vámi problém vyřeší.
https://www.kosik.cz/spolecnost/kontakt
Miroslava
15 ledna, 2017
Napsala jsem komentář omylem do špatné kolonky. Mám ho napsaný v místě pro anglicky psaný komentář
Miroslava
15 ledna, 2017
´Parádní služba. Co k tomu dodat, vždyť v Přerově jako všude jinde žije spousta starých a nemocných lidí. I mladí bývají nemocní. Myslím, že je to skvělé a divím se, že to u nás nefunguje už dávno. Sama bych pomohla.