V rámci osvědčené spolupráce Magistrátu města Přerova, Odboru evidenčních správních služeb a obecního živnostenského úřadu s obecně prospěšnou společností dTEST na poli ochrany spotřebitele byly distribuovány živnostenským úřadem do městských informačních center brožury s názvem „Jak se vyznat v energetice“ a „Jak nespadnout do pasti“. 

Nová brožura „Jak se vyznat v energetice“ rámcově provede spotřebitele vším, co by měl vědět o energiích a jejich dodávkách. Hodit se bude nejen těm, kteří uvažují o změně dodavatele, ale poradí co dělat v případech, když dodavatel zdražuje služby nebo zašle vyúčtování, s jehož výší nesouhlasíte. Nemůže ani chybět fenomén dnešní doby, kterým jsou nezvané návštěvy prodejců, kteří v rámci podomního prodeje nabízejí „zaručeně výhodnější“ smlouvy na odběr energií…

Dotisk brožury „Jak nespadnout do pasti“ je pak určen především našim starším spoluobčanům. Popisuje nekalé praktiky podomních prodejců a organizátorů předváděcích akcí s prodejem předraženého zboží a podává základní informace, jak se zachovat před podpisem kupní smlouvy, a také nabízí vzorový dopis pro odstoupení od kupní smlouvy uzavřené při předváděcím nebo podomním prodeji.

Uvedené brožury jsou občanům samozřejmě k dispozici i na pracovišti živnostenského úřadu, ve třetím patře budovy Magistrátu města Přerova, Smetanov ul. 7 (výtah v přízemí).

 

Zdroj: www.prerov.eu

Zanechat komentář

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..